Advertisement

מנסור עבאס ונתניהו - מנסור עבאס וואלה תגיות : מנסור עבאס, אדם בעל עמדות חשוכות למדי, שוביניסט והומופוב, מחולל מהפכה לנגד עינינו * איש התנועה האסלאמית הפך לממליך המלכים, מי שיקבע את גורלה הפוליטי של המדינה * ערביי ישראל הופכים לפתע לשותפים פוליטיים לכל דבר ועניין.

מנסור עבאס ונתניהו - מנסור ×¢×'אס וואל×" ת×'יות : מנסור עבאס, אדם בעל עמדות חשוכות למדי, שוביניסט והומופוב, מחולל מהפכה לנגד עינינו * איש התנועה האסלאמית הפך לממליך המלכים, מי שיקבע את גורלה הפוליטי של המדינה * ערביי ישראל הופכים לפתע לשותפים פוליטיים לכל דבר ועניין.. אנו פועלים בהתאם לציפיות הציבור שלנו ולא ציפיות של אחרים, אמר עבאס ומסר כי יחליט סמוך להצבעה. החיבור בין נתניהו למנסור עבאס עורר תקווה לאוזן קשבת בשולחן הממשלה, אבל כל עוד. ניסיונות לפייס את הרוחות בין מרכיבי הרשימה לא צלחו, וריאיון שהעניק אתמול יור רעמ לערוץ 20 רק העמיק את הקרע עבאס אמר בין היתר כי הרשימה המשותפת תאבד את הצדקת. מנסור עבאס הכריז שהוא שוקל לתמוך בחוק הצרפתי. פרשת חכ מנסור עבאס והרשימה המשותפת:

מנסור עבאס, לעומת זאת, מחזיק במפתחות ויהיה מחוזר בשבועות הקרובים על ידי לפיד ונתניהו במקביל. ברשימה המשותפת גובר הזעם על מנסור עבאס, ואיתו החשש מפירוק. על פי הניתוח של פרשן חדשות 12, עמית סגל, יור רעמ מנסור עבאס הוא המרוויח הגדול של בחירות 2021: לבוא ולכבד היום זה לשלוח סרטון וידיאו שהזכיר בתפאורתו את סרטון הערבים נעים בכמויות המיתולוגי. נתן אנגלסמן, יור המטה הלאומי במפלגה,.

מנסור ×¢×'אס אני לא שולל ישי×'×
מנסור ×¢×'אס אני לא שולל ישי×'×" עם נתני×"ו ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
מסכים עם השמאל רק בדעות המדיניות לבוא ולכבד היום זה לשלוח סרטון וידיאו שהזכיר בתפאורתו את סרטון הערבים נעים בכמויות המיתולוגי. חכ סמי אבו שחאדה התראיין לתכנית בחירות אישיות בהגשת בן כספית וסיפר על ההפתעה שבפיצול רעם מהרשימה המשותפת. עבאס ונתניהו כאלו חברים טובים עד שראש הממשלה בא לכבד אותו בדיוני ועדה, שדנה בפשיעה בחברה הערבית. במערכת הפוליטית סבורים כי מנסור עבאס יודיע על תמיכה מפתיעה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר יור רעמ לא מפחד להודות על הקרבה שלו לנתניהו ולקואליציית הימין כולה: הקשר שנרקם בין עבאס לנתניהו מעורר זעם ברשימה המשותפת, אבל גם יריביו הוותיקים של נתניהו זיהו הזדמנות להסתער ובהם יור ישראל ביתנו ליברמן, שהאשים: בעמדות המדיניות אני כמובן לגמרי שם.

חכ סמי אבו שחאדה התראיין לתכנית בחירות אישיות בהגשת בן כספית וסיפר על ההפתעה שבפיצול רעם מהרשימה המשותפת.

אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר עבאס אמר בראיון כי אם המשותפת תלך בדרך שאני מציג, אז יש סיכוי שהיא תמשיך להתקיים. כיוון שאני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר. ברשימה המשותפת גובר הזעם על מנסור עבאס, ואיתו החשש מפירוק. במערכת הפוליטית סבורים כי מנסור עבאס יודיע על תמיכה מפתיעה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. אני מנסור עבאס, איש התנועה האסלאמית, ערבי מוסלמי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הבכירה בחברה הערבית, דוגל באומץ רב בחזון של שוויון הדדי שיתוף וסובלנות בין העמים. אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר יור רעמ לא מפחד להודות על הקרבה שלו לנתניהו ולקואליציית הימין כולה: על פי הניתוח של פרשן חדשות 12, עמית סגל, יור רעמ מנסור עבאס הוא המרוויח הגדול של בחירות 2021: רעם ביום סגריר 16 בנובמבר 2020 רבים בקרב מצביעי הרשימה המשותפת ותומכיה הרימו גבה נוכח הניסיונות החוזרים ונשנים של ראש ממשלת הימין , בנימין נתניהו , לסכסך בין. ערוץ 7 כמו בכל מערכת בחירות, גם בזו הנוכחית מוקדשים הימים האחרונים שלפני יום הבוחר לשרשרת בלתי נגמרת של ספינים ותיאוריות קונספירציה, שמטרתם להשפיע על הצבעת המנדטים המתלבטים. מנסור עבאס אמר שהכול מותר, הוא ישב עם נתניהו. חברה דתית, הטרונורמטיבית, הומופובית ופטריארכלית. ידוע פה שרק הימין עושה שלום והשמאל מלחמה. ראשי הסיעות ברשימה פתחו בבליץ פומבי על יור רעמ לקראת האפשרות שיצביע נגד פיזור הכנסת.

במערכת הפוליטית סבורים כי מנסור עבאס יודיע על תמיכה מפתיעה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר יור רעמ לא מפחד להודות על הקרבה שלו לנתניהו ולקואליציית הימין כולה: ערוץ 7 כמו בכל מערכת בחירות, גם בזו הנוכחית מוקדשים הימים האחרונים שלפני יום הבוחר לשרשרת בלתי נגמרת של ספינים ותיאוריות קונספירציה, שמטרתם להשפיע על הצבעת המנדטים המתלבטים. ברשימה המשותפת גובר הזעם על מנסור עבאס, ואיתו החשש מפירוק. הקשר שנרקם בין עבאס לנתניהו מעורר זעם ברשימה המשותפת, אבל גם יריביו הוותיקים של נתניהו זיהו הזדמנות להסתער ובהם יור ישראל ביתנו ליברמן, שהאשים:

מנסור ×¢×'אס ל Ice צריך לחש×' מסלול מח×
מנסור ×¢×'אס ל Ice צריך לחש×' מסלול מח×"ש מקוו×" שנתני×"ו יקיים את ×"×"×'טח×" אייס from img.ice.co.il
ביבי השתמש בו וזרק אותו. חברה דתית, הטרונורמטיבית, הומופובית ופטריארכלית. עבאס ונתניהו כאלו חברים טובים עד שראש הממשלה בא לכבד אותו בדיוני ועדה, שדנה בפשיעה בחברה הערבית. במערכת הפוליטית סבורים כי מנסור עבאס יודיע על תמיכה מפתיעה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. נתן אנגלסמן, יור המטה הלאומי במפלגה,. בתגובה פומבית ראשונה ל נאומו של יור רעמ מנסור עבאס, כי מפלגתו לא תהיה שותפה לשום ממשלה שתסתמך, אקטיבית או בהימנעות, על רעמ או תומכי טרור אחרים. פרשת חכ מנסור עבאס והרשימה המשותפת: ערוץ 7 כמו בכל מערכת בחירות, גם בזו הנוכחית מוקדשים הימים האחרונים שלפני יום הבוחר לשרשרת בלתי נגמרת של ספינים ותיאוריות קונספירציה, שמטרתם להשפיע על הצבעת המנדטים המתלבטים.

לבוא ולכבד היום זה לשלוח סרטון וידיאו שהזכיר בתפאורתו את סרטון הערבים נעים בכמויות המיתולוגי.

חברה דתית, הטרונורמטיבית, הומופובית ופטריארכלית. חכ מנסור עבאס הוא איש רגרסיבי שמחזיק בעמדות שמרניות, השוללות את זכות הקיום של כל מה שלא נראה ונשמע כמו החברה הערבית שהוא רוצה לקדם: מנסור עבאס הכריז שהוא שוקל לתמוך בחוק הצרפתי. בעמדות המדיניות אני כמובן לגמרי שם. ראשי הסיעות ברשימה פתחו בבליץ פומבי על יור רעמ לקראת האפשרות שיצביע נגד פיזור הכנסת. אנו פועלים בהתאם לציפיות הציבור שלנו ולא ציפיות של אחרים, אמר עבאס ומסר כי יחליט סמוך להצבעה. מנגד, יור רעמ, חכ מנסור עבאס, שבשבועות האחרונים דיבר בזכות שיתוף פעולה בין המשותפת ונתניהו, ביטא עמדה אחרת בראיון שהעניק לגלי צהל. הקשר שנרקם בין עבאס לנתניהו מעורר זעם ברשימה המשותפת, אבל גם יריביו הוותיקים של נתניהו זיהו הזדמנות להסתער ובהם יור ישראל ביתנו ליברמן, שהאשים: הגיע הזמן להפסיק לומר 'לך' או לכו אתם. ידוע פה שרק הימין עושה שלום והשמאל מלחמה. במפלגתו של מנסור עבאס מאשרים כי מתנהלים מגעים עם הליכוד ונתניהו בתיווך המפלגות החרדיות. ברשימה המשותפת גובר הזעם על מנסור עבאס, ואיתו החשש מפירוק. פרשת חכ מנסור עבאס והרשימה המשותפת:

ערוץ 7 כמו בכל מערכת בחירות, גם בזו הנוכחית מוקדשים הימים האחרונים שלפני יום הבוחר לשרשרת בלתי נגמרת של ספינים ותיאוריות קונספירציה, שמטרתם להשפיע על הצבעת המנדטים המתלבטים. חכ סמי אבו שחאדה התראיין לתכנית בחירות אישיות בהגשת בן כספית וסיפר על ההפתעה שבפיצול רעם מהרשימה המשותפת. פרשת חכ מנסור עבאס והרשימה המשותפת: ברשימה המשותפת גובר הזעם על מנסור עבאס, ואיתו החשש מפירוק. אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר עבאס אמר בראיון כי אם המשותפת תלך בדרך שאני מציג, אז יש סיכוי שהיא תמשיך להתקיים.

מנסור ×¢×'אס וואל×
מנסור ×¢×'אס וואל×" ת×'יות from img.wcdn.co.il
במערכת הפוליטית סבורים כי מנסור עבאס יודיע על תמיכה מפתיעה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה. בתגובה פומבית ראשונה ל נאומו של יור רעמ מנסור עבאס, כי מפלגתו לא תהיה שותפה לשום ממשלה שתסתמך, אקטיבית או בהימנעות, על רעמ או תומכי טרור אחרים. חכ מנסור עבאס הוא איש רגרסיבי שמחזיק בעמדות שמרניות, השוללות את זכות הקיום של כל מה שלא נראה ונשמע כמו החברה הערבית שהוא רוצה לקדם: הקשר שנרקם בין עבאס לנתניהו מעורר זעם ברשימה המשותפת, אבל גם יריביו הוותיקים של נתניהו זיהו הזדמנות להסתער ובהם יור ישראל ביתנו ליברמן, שהאשים: אני רוצה שלום, ונתניהו לא רוצה מלחמה, יש על מה לדבר עבאס אמר בראיון כי אם המשותפת תלך בדרך שאני מציג, אז יש סיכוי שהיא תמשיך להתקיים. רעם ביום סגריר 16 בנובמבר 2020 רבים בקרב מצביעי הרשימה המשותפת ותומכיה הרימו גבה נוכח הניסיונות החוזרים ונשנים של ראש ממשלת הימין , בנימין נתניהו , לסכסך בין. זו המשמעות המסתמנת של התוצאות. אני מנסור עבאס, איש התנועה האסלאמית, ערבי מוסלמי גאה, אזרח מדינת ישראל שעומד בראש התנועה הפוליטית הבכירה בחברה הערבית, דוגל באומץ רב בחזון של שוויון הדדי שיתוף וסובלנות בין העמים.

הגיע הזמן להפסיק לומר 'לך' או לכו אתם.

אחרי פגישת בנט ונתניהו ביום שישי ולקראת פגישת בנט לפיד הערב, הצלע שיכולה להשלים את הפאזל לממשלה בליכוד היא מפלגת רעם בראשות מנסור עבאס שבינתיים משחק אותה קשה להשגה. הקשר שנרקם בין עבאס לנתניהו מעורר זעם ברשימה המשותפת, אבל גם יריביו הוותיקים של נתניהו זיהו הזדמנות להסתער ובהם יור ישראל ביתנו ליברמן, שהאשים: מסכים עם השמאל רק בדעות המדיניות חכ מנסור עבאס הוא איש רגרסיבי שמחזיק בעמדות שמרניות, השוללות את זכות הקיום של כל מה שלא נראה ונשמע כמו החברה הערבית שהוא רוצה לקדם: חברה דתית, הטרונורמטיבית, הומופובית ופטריארכלית. מנגד, יור רעמ, חכ מנסור עבאס, שבשבועות האחרונים דיבר בזכות שיתוף פעולה בין המשותפת ונתניהו, ביטא עמדה אחרת בראיון שהעניק לגלי צהל. בעמדות המדיניות אני כמובן לגמרי שם. זו המשמעות המסתמנת של התוצאות. ברשימה המשותפת גובר הזעם על מנסור עבאס, ואיתו החשש מפירוק. עבאס ונתניהו כאלו חברים טובים עד שראש הממשלה בא לכבד אותו בדיוני ועדה, שדנה בפשיעה בחברה הערבית. מנסור עבאס, אדם בעל עמדות חשוכות למדי, שוביניסט והומופוב, מחולל מהפכה לנגד עינינו * איש התנועה האסלאמית הפך לממליך המלכים, מי שיקבע את גורלה הפוליטי של המדינה * ערביי ישראל הופכים לפתע לשותפים פוליטיים לכל דבר ועניין. ידוע פה שרק הימין עושה שלום והשמאל מלחמה. לקראת הנאום אמרו היום (ה') בכירים בפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית כי עדיין לא ברור על מי ימליץ לנשיא להרכבת הממשלה.

מנסור עבאס, לעומת זאת, מחזיק במפתחות ויהיה מחוזר בשבועות הקרובים על ידי לפיד ונתניהו במקביל מנסור עבאס. ידוע פה שרק הימין עושה שלום והשמאל מלחמה.

Posting Komentar

0 Komentar